Ochranná lhůta na AliExpressu

CO ZNAMENÁ OCHRANNÁ LHŮTA

Po odeslání objednávky na AliExpress a zaplacení příslušné částky Vám běží tzv. ochranná lhůta „Purchase protection“. Ta slouží (jak již název napovídá) k ochraně – v tomto případě k ochraně kupujícího.

Jedná se o časovou lhůtu ve které by vám prodejce měl doručit objednané zboží. Pokud ochranná lhůta již vypršela, nebo se její konec blíží, můžete s prodejcem otevřít spor a žádat od něho peníze zpět .

Ochranná lhůta

O konci ochranné lhůty budete z AliExpressu informováni emailem, nejdříve 5 dní a poté 2 dny před jejím skončením. Pokud nebudete reagovat prodloužením ochranné lhůty, objednávka se po ukončení odpočtu uzavře. Stále ale máte možnost do 15 dnů otevřít spor.

Více se o reklamaci a otevření sporu na AliExpressu dozvíte v našem článku „Reklamace a otevření sporu

PRODLOUŽENÍ OCHRANNÉ LHŮTY

Pokud vám již ochranná lhůta končí, ale vy si přejete ještě vyčkat, je potřeba ochrannou lhůtu prodloužit. V seznamu objednávek „My Orders“ si vyberete příslušnou položku a kliknete na „View Detail“, čímž se dostanete k detailním informacím o této objednávce. Poté kliknete na odkaz “ To extend the Buyer Protection for this order, please click here“ a v následujícím dialogu vyplníte o kolik dní chcete ochrannou lhůtu na AliExpressu prodloužit (maximum je 120 dnů).

Prodloužení ochranné lhůty

 

CHCETE VĚDĚT VÍCE O ALIEXPRESS?

 

Přejít na AliExpress a začít nakupovat >>